top of page

Organisationsstruktur

For legendernes Verden

Generalforsamlingen er foreningens øverste myndighed, og ved denne er det foreningens medlemmer, der har stemmeret. Det er generalforsamlingen der vælger bestyrelsen. 

​

Bestyrelsen vælges af generalforsamlingen én gang om Ã¥ret. I denne er der 1 formand (pÃ¥ valg lige Ã¥r), 1 kasserer (pÃ¥ valg ulige Ã¥r), 3 bestyrelsesmedlemmer (pÃ¥ valg hvert Ã¥r) og 2 suppleanter (pÃ¥ valg hvert Ã¥r).

Foreningen har flere forskellige arrangementer, ingen af disse har mere magt end andre. Du kan læse mere om foreningens forskellige arrangementer på forsiden.

Hvert arrangement har sin egen arrangørgruppe, disse grupper er den øverste myndighed under et arrangement. Det er dem der til de forskellige arrangementer har styr pÃ¥ alle parametre og dele af de pÃ¥gældende arrangementer.

Hvert arrangørgruppe kan udvælge sig en base af frivillige, som hjælper med at alle mulige aspekter af et pÃ¥gældende arrangement.

Bestyrelsen 

Bestyrelsen er til dagligt foreningen "Legendernes Verden" ledende organ. Det er dem der er valgt til at tage sig af foreningens økonomi og drift. Det er bestyrelsen der bemyndige eventuelle nye arrangementer i foreningen, og behandler forlag og idéer til udviklingen af foreningen. 

​

Bestyrelsen kan kontaktes på mail: 

info@legendernesverden.dk

​​

Bestyrelsen for år 2025 består af:​

Formand: Martin Hansen

Kasserer: Jimmy Mejby 

Bestyrelsesmedlem: Jeppe Carlsen

Bestyrelsesmedlem: Jennifer Frederiksen

Bestyrelsesmedlem: Cecilie Tapdrup

Første suppleant: Katrine Lykke Hansen

Anden suppleant: Tonie Bjørneskov

​​

Derudover blev der også valgt interne revisorer til at gennemgå regnskabet grundigt, inden det præsenteres for generalforsamlingen.

Interne revisorer: Jacob Westerberg & Philip Birch

Frivillige

Foreningen har frivillige knyttet til de forskellige arrangementer. De frivilliges opgaver varierer fra arrangement til arrangement. I generelle termer handler det om afvikling af arrangementet, men opgaverne varierer alt efter hvad det pÃ¥gældende arrangement præcis har behov for frivilliges hjælp til. 

I foreningen "Legendernes Verden" skelner vi generelt mellem to typer af frivillige. Vi har fuldtidsfrivillige, som er den del af de frivillige der giver alt sin tid, eller store dele af sin tid, til at afvikle arrangementet, og dermed ikke selv deltager 100% i det, det typisk gratis for denne gruppe. Og så er der de 'normale frivillige', som er frivillige, der giver en del af deres tid til at hjælpe med afviklingen af arrangementet, mod at få rabat på billetten til deltagelse i arrangementet.

​

Læs om de forskellige arrangementers friviligegrupper ved at trykke på dem herunder:

LV Crew - foråret 2022-.jpg

Frivillig i

LV-Live​

Hvilken adfærd skal man have som frivillig ? 

Som frivillig er man en foreningens mange ansigter, og man forventes at være hjælpsom og imødekommende. Som frivillig arbejder man i et eller flere arbejdsområder, derfor er det vigtigt man er god til både at kommunikere og samarbejde med sine med-frivillige, så det bliver en behagelig oplevelse for alle, både for spillere og øvrige frivillige.

​

Krav for at være frivillig
  1. Du skal være medlem af foreningen. 

  2. Du skal kunne varetage den opgave du tilmelder dig. 

  3. Man har udfyldt kontrakten, som findes på vores hjemmeside.

  4. Man skal have en bestemt adfærd: 

    • Frivillige i Legendernes Verden er ambassadør for foreningen og repræsenterer foreningen udadtil.

    • Frivillige i Legendernes Verden holder hvad de lover eller tilmelder sig til.

    • Frivillige i Legendernes Verden har en positiv indstilling.

    • Frivillige i Legendernes Verden har en positiv opførsel.

    • Frivillige i Legendernes Verden behandler andre med respekt.

bottom of page